یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته سه‌شنبه 12 مرداد 1400/ شماره 334
روز تنفیذ، رُشد رقابت های پت، دلار نیمایی همچنان افزایشی؛ اما با روند آرام، دلار مجددا افزایشی شد، بازار آزاد در انتظار نتایج معاملات امروز، عقب نشینی 2 دلاری نفت، صعود شاخص کل به 1 میلیون و 375 هزار

روز تنفیذ
مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری با حضور رهبر انقلاب و جمعی از مسوولان و کارگزاران نظام در حسینیه‌ امام خمینی برگزار شد. در این آیین حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی، توسط ولی فقیه به سمت «ریاست جمهوری» منصوب شد.

رُشد رقابت های پت
امروز، مطابق معمول سه شنبه ها، معاملات پلی اتیلن ها، پلی استایرن های انبساطی و گروه ABS در بورس کالا، انجام شد و با توجه به افزایش قیمت پایه همه گروه ها، رقابت ها اما به جز گروه پت تقریبا همانند هفته گذشته بود. گروه پت بطری که هفته قبل بین 28 تا 32 درصد رقابت شد امروز اما رقابتی بین 22 تا 43 درصد را رقم زدند و گروه پت نساجی نیز نسبت به هفته اول مرداد رقابت بیشتری را برای خود به ثبت رساندند.

دلار نیمایی همچنان افزایشی؛ اما با روند آرام
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از 10 مرداد تا دیروز، 15 تومان افزایش داشت امروز هم به روند افزایشی آرام خود ادامه داد و به 22 هزار و 268 تومان رسید. اختلاف میانگین هفتگی دلار نیماییِ، نسبت به 10 مرداد 25 تومان افزایش است. میانگین روزانه امروز نیز در کانال 22 هزار و 300 تومان است.

دلار مجددا افزایشی شد
دلار صرافی ملی که روز گذشته را با 39 تومان کاهش، معاملات را در 25 هزار و 99 تومان به پایان برد امروز اما با صعودی شدن دلار آزاد روند افزایشی به خود گرفت و با 151 تومان افزایش، به 25 هزار و 250 تومان رسید. دلار آزاد هم امروز روند افزایشی داشت و به 25 هزار و 750 تومان رسید.

بازار آزاد در انتظار نتایج معاملات امروز
در روزی که 51 هزار و 400 تن عرضه در بورس کالا انجام شد، علی رغم افزایشی شدن دلار، قیمت ها در بازار آزاد مواد پلیمری، ترکیبی از کاهش و بدون تغییر بود. در گروه نایلون و نایلکس همه گروه ها به جز سبک خطی، ترکیبی از کاهش و بدون تغییر بودند. گروه پ پ ها نیز همگی یا بدون تغییر بودند با کاهشی جزِیی داشتند. تنها گروه افزایشی قیمت های امروز گروه سبک خطی ست که بین 200 تا 400 تومان افزایش قیمت را تجربه کرد.

عقب نشینی 2 دلاری نفت
قیمت نفت که معاملات روز گذشته را با 74 آغاز کرد در ادامه به کانال 73 دلار به عقب نشینی کرد و معاملات امروز را نیز با عقب نشینی به 72 دلار آغاز کرد. قیمت این لحظه برنت: 72 دلار و 95 سنت.

صعود شاخص کل به 1 میلیون و 375 هزار
شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته را کاهشی به پایان برده بود، امروز را اما افزایشی آغاز کرد و پایان معاملات امروز با 17 هزار و 717 واحد افزایش به 1 میلیون و 375 هزار صعود کرد.
 


ویکی پلاست؛ مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟